eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoniezgodnosc z umowa czy rękojmia › Odp: niezgodnosc z umowa czy rękojmia
  • Data: 2003-08-25 21:03:37
    Temat: Odp: niezgodnosc z umowa czy rękojmia
    Od: "Mateusz Dr" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik joanna <s...@s...wp> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bidccu$hn$...@i...gazeta.pl...
    > > Pytanie dotyczące niezgodności towaru z umową lub rękojmią (nie wiem bo
    > > towar kupiony 30.12.2002 więc chyba jeszcze rękojmia obowiązuje).
    > > Więc tak: żelazko kupione 30.12.2002 już było naprawiane 3 razy ciągle z
    > > powodu tej samej usterki (blokuje się przycisk do spryskiwania). Usterka
    > > wystapiła własnie po raz 4.
    > > Jakie mam prawa?
    > > Czy mogę rządać wymiany na nowe żelazko,ewentualnie zwrotu gotówki

    Alez oczywiscie...w przeciagu roku od kupna.
    od 1 wady (naprawy) moglas zadac wymiany na nowe, obiznenia ceny, albo
    (rouzmiena alternatywy jako swoboda Twojej decyzji) odstapic od umowy co sie
    rownowazy ze zwrotem ceny + wszelkie koszty jakie w zwiazku z tym
    ponioslas. Odpowiedzialnosc z tytulu rekojmi jest nielzaenza od gwarancji i
    to kupujacy decyduje co wybrac.
    Z praktycznego punktu widzenia, poza poinformowaniem o Twoim zadaniu
    sprzedawcu iz zadasz zwrotu pieniedzy mozesz zawiadomic IH )Inspekcje
    Handlowa lub Powiatowego Rzecznika Konsumentow (jesli taki jest powolany w
    Waszym powiecie )

    pozdrawiam
    mdr


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1