  • Data: 2010-08-17 18:43:12
    Temat: niezgodność z umową a nadmierne koszty
    Od: Czeresniak <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Złożyłem reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową i dostałem
    odpowiedź że wymiana na nowy wiąże się z nadmiernymi kosztami w stosunku
    do naprawy. Niestety nie podano informacji o wysokości kosztów naprawy.
    W związku z powyższym mam kilka pytań.

    Czy ktoś z was natknął się na jakąś interpretację co oznacza pojęcie
    nadmierności kosztów i mógłby przedstawić tą definicję?

    Czy można uznać że koszty wymiany są nadmierne gdy:
    1. są wyższe od kosztów naprawy,
    2. są wielokrotnie wyższe (ile razy?) od kosztów naprawy?

    Za pomoc z góry dziękuję.
    Pozdrawiam
    Darek