  • Data: 2010-08-18 18:50:25
    Temat: Re: niezgodność z umową a nadmierne k=?ISO-8859-2?Q?oszty?=
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czeresniak pisze:

    > Sprawa reklamacji dotyczy telefonu gsm zakupionego w ramach promocji
    > abonamentowej. I tu jest niestety duży problem :-( - telefon został
    > kupiony za 1zł. Jednakże w umowie jest zawarta informacja o tym, że
    > telefon został zakupiony w promocyjnej cenie (1zł) a kara umowna to
    > 1020zł podczas gdy cena aparatu poza promocją to 1249zł. Doliczając
    > wartość dodatkowego pakietu minut jaki dostałem w ramach promocji na 24
    > miesiące to wysokość udzielonego rabatu się zgadza :]
    >
    > Wobec tego czy sadzicie, że są podstawy do wyrwania od operatora pełnej
> [...]

    Przykład telefonu za złotówkę jest często właśnie podawany jako
    przykład takiej niejasnej sytuacji, kiedy w przypadku zwrotu telefonu,
    należy się klientowi zwrot jego ceny, czyli 1zł. Nie wiem na ile taka
    sytuacja byłaby poparta przez sąd.

    Literalnie patrząc na przepis, cena telefonu to 1zł, pozostałe
    świadczenia są obojętne z punktu widzenia ustawy konsumenckiej.

    --
    Liwiusz