eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoniezgodność z umową a nadmierne kosztyRe: niezgodnosc z umowz a nadmierne
  • Data: 2010-08-18 17:34:42
    Temat: Re: niezgodnosc z umowz a nadmierne
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    mvoicem wrote:

    > (18.08.2010 16:46), Liwiusz wrote:
    > > Massai pisze:
    > >
    > >>> Gdyby się okazało, że koszt wymiany to - strzelam - 2000zł,
    > można by >>> od biedy przyznać sprzedawcy rację.
    > > >
    > >> hm, ja to rozumiałem tak:
    > >> 1a. wymiana lub 1b. naprawa, klient wybrał wymianę, jeśli wymiana
    > to >> nadmierne koszty, przechodzimy do punktu 2 (nie przeskakujemy
    > do 1b). >> 2. zwrot kasy, ew. jakiś upust jeśli klient się godzi na
    > upust.
    > >
    > >
    > > Skoro proponują zwrot kasy, to mogą też dać wymianę.
    >
    > A czy oni na pewno proponują zwrot kasy? Bo co prawda Massai tego
    > jasno nie napisał, ale oni chyba chcą mu naprawić.

    Mnie chodziło o to że:
    1. wg tego co piszą wszelkie federacje konsumentów wybór naprawa czy
    wymiana należy do konsumenta.
    2. Jeśli wybrane przez konsumenta jest zbyt drogie ("nadmierne koszty")
    to wtedy przechodzimy do kwestii "zwrot kasy albo jakiś upust". też do
    wyboru dla konsumenta.

    Że niezgodne z prawem jest jeśli sprzedawca zasłaniając się nadmiernymi
    kosztami "wędruje" po punkcie pierwszym (przechodzi od wymiany do
    naprawy) - tak jak to robi w tym przypadku.

    --
    Pozdro
    Massai

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1