    From: halina<h...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: niezawiniony dług
    Date: Wed, 29 Oct 2003 14:03:25 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    27 miesięcy temu Administracja Wspólnoty błędnie sporządziła
    \"Nakaz opłat za mieszkanie\" wg którego regulowałam należności
    (brak w nakazie jednej składowej - opłata za mierniki ciepła). Przez
    ponad 2 lata nie wykazywała Administracja żadnych zaległości. Teraz
    któś znalazł ten błąd i otrzymałam pismo wzywające do
    natychmiastowego uregulowania powstałego zadłużenia
    (niezawinionego przeze mnie) za 27 miesięcy wstecz. Czy ja muszę to
    płacić aż za tyle miesięcy do tyłu? Czy reguluje to jakiś przepis?
    Proszę o pomoc. w pilnej sprawie.
    halina

    -> http://usenet.pomocprawna.info