    From: kkcp<z...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: nieszczęsna 13-nastka
    Date: Fri, 24 Jun 2005 12:02:46 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    Ja i moje koleżanki obecnie pracujemy w jednostce samorządu terytorialnego i
    jesteśmy zatrudnione w ramach robót publicznych. Przepracowałyśmy już prawie 6
    miesięcy na tych warunkach i dostałyśmy od szefowej dalszej propozycje pracy ale
    na warunkach niezbyt przyjemnych. Aby pracować musimy zgodzić się na przyjęcie
    fikcyjnej nagany, która pozbawi nas trzynastej pensji. Nasza instytucja nie
    przewidziała funduszy na dodatkowe wynagrodzenie. Nie mamy także
    zagwarantowanej pracy w 2006 roku w tej instytucji. Od władz naszej instytucji
    dostałyśmy &#8222;gwarancję&#8221; anulowania tej nagany w przypadku otrzymania
    dodatkowych środków. Chciałyśmy uzyskać informacje o ewentualnych
    konsekwencjach przyjęcia takiej nagany w przypadku otrzymania i nie otrzymania
    środków finansowych na wypłatę &#8222;trzynastek&#8221;. Czy można kwestie
    niewypłacania
    dodatkowego wynagrodzenia rozwiązać w inny sposób &#8211; mniej drastyczny?

    -> http://usenet.pomocprawna.info