  • 121. Data: 2008-08-17 14:33:34
    Temat: Re: niechciane tankowanie
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sun, 17 Aug 2008 16:29:32 +0200, 8u773rf1y napisał(a):

    > czekam na odpowiedz. prosze o udowodnienie ze to ja wyludzilem a nie
    > ktorys z moich pasazerow.

    Aha, odezwał się któryś z pasażerów czy nastąpiło cudowne rozdwojenie
    jaźni i nicków?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 122. Data: 2008-08-17 14:45:37
    Od: "8u773rf1y" <c...@e...pl>

    > Aha, odezwał się któryś z pasażerów czy nastąpiło cudowne rozdwojenie
    > jaźni i nicków?

    nie, to caly czas ja. odpowiesz wreszcie?

  • 123. Data: 2008-08-17 18:01:05
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sun, 17 Aug 2008 16:45:37 +0200, 8u773rf1y napisał(a):

    > nie, to caly czas ja. odpowiesz wreszcie?

    Sprawcą jest osoba, która się dopuściła czynu.

  • 124. Data: 2008-08-17 18:49:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd pisze:

    > Sprawcą jest osoba, która się dopuściła czynu.

    Czynu otrzymania niezamówionego towaru? ;->

  • 125. Data: 2008-08-17 22:06:22
    Od: ">>" <c...@e...pl>

    > Sprawcą jest osoba, która się dopuściła czynu.

    czyli kto? konkretnie, i dlaczego ta osoba.

  • 126. Data: 2008-08-17 22:10:56
    Od: pakalk <p...@g...com>

    On 16 Sie, 18:52, ">>" <h...@t...trshsrt> wrote:

    > heh.. moglem tak napisac w pierwszym poscie, moze przynajmniej kilku debili
    > by nie pisalo wkurwiajacych postow. chociaz pewnie cos by wymyslii....

    Mogles tez napisac, ze zaatakowalo Cie ufo, a na tylnym siedzeniu
    wiozles krwawiaca zone w ciazy, a w bagazniku siedzialo 15
    uciekinierow z Gruzji, ale to wszystko bylaby nieprawda, a oceniac
    mozna tylko to co mialo miejsce, a nie to co mogloby miec miejsce.
    Probujesz naginac fakty tak, zeby ktos Ci przyznal racje. Moze wtedy
    dostaniesz orgazmu - nie wiem, nie interesuje mnie to.

    > oczywiscie. tyle ze ja nie jestem w tych ktorzy leca na policje bo ktos mnie
    > zwyzywal.

    Z wczesniejszych postow mozna byloby wysnuc teorie, ze tak wlasnie
    robisz, probujac klocic sie o 46 zlotych, ktore i tak bys wydal.
    Powiesz, ze to dla zasady tak piszesz i sie zachowujesz - z innych
    Twoich wypowiedzi wynika, ze jestes czlowiekiem, ktory nie ma wiele
    wspolnego z kultura osobista, a co za tym idzie z zasadami zachowania,
    czyli nie mozesz mowic, ze o jakies zasady Ci chodzi. Chyba tylko te,
    ktore Tobie sie podobaja.

    Co do samej sprawy - jesli czules sie pokrzywdzony, to powinienes
    poczekac na policje i to wyjasnic. Oni na pewno by powiedzieli, ze nei
    musisz placic za niezamowiony towar i by nie bylo klopotu. Ale nie
    poczekales i zachowales sie jak zlodziej. Nie ma zadnych dowodow na
    to, ze miales 20 zl i chec zaplaty tych jedynie 20 zl. Z tego co
    pamietam, to tez oskarzales, w ktoryms z pierwszych postow, tego
    "ciecia" o to, ze w zeznaniach na Policji sam wlozyl w Twoje usta
    wyzwiska - kolejnymi postami uczyniles taka wersje (z wyzwiskami z
    Twojej strony) wielce prawdopodobna, a Twoja mniej wiarygodna -
    najprawdopodobniej sklamales w zeznaniach na Policji nie mowiac o tym,
    ze wyzywales; najprawdopodobniej sklamales tutaj piszac, ze tak nie
    bylo. Jesli sklamales raz, mogles i wiecej. Szczegolnie, ze ciagle
    dokladasz i modyfikujesz swoja opowiesc w taki sposob, by wyszlo na
    Twoje.

    Co do wyzwisk natomiast - moze Ty nie leciesz na Policje jak ktos Cie
    zwyzywa, ale niektorzy (takze bywalcy tej grupy) moga tak zrobic, bo
    maja do tego prawo. Wiec jesli Twoja kultura osobista (przy zalozeniu,
    ze kazdy czlowiek jakas ma - tylko niektorzy na niskim poziomie) nie
    hamuje Twojego cietego jezyka, to niech zrobia to przepisy, ktore to
    lamiesz, bezpodstawnie wyzywajac chocby od pedofilow. Oskarzenia co do
    tego, ze jestes kombinatorem sam natomiast uprawdopodobniles, swoimi
    wypowiedziami, i na podstawie tych wypowiedzi mozna tak o Tobie mowic
    z wysokim prawdopodobienstwem.

  • 127. Data: 2008-08-17 23:27:36
    Od: ">>" <c...@e...pl>

> [...]
    >Probujesz naginac fakty tak, zeby ktos Ci przyznal racje. Moze wtedy
    >dostaniesz orgazmu - nie wiem, nie interesuje mnie to.

    oł rili? to co bys w takim razie powiedzial gdybym tak napisal skoro wg
    ciebie teraz naginam fakty? a teraz napisz gdzie naginam fakty. jak nie
    wskazesz to znaczy ze jestes gwalcicielem nieletnich.

    >Z wczesniejszych postow mozna byloby wysnuc teorie, ze tak wlasnie
    >robisz, probujac klocic sie o 46 zlotych, ktore i tak bys wydal.

    gdzie, przyglupie, napisalem ze sie o cos kloce?

> [...]
    >wspolnego z kultura osobista, a co za tym idzie z zasadami zachowania,
    >czyli nie mozesz mowic, ze o jakies zasady Ci chodzi. Chyba tylko te,

    ntg

    >Co do samej sprawy - jesli czules sie pokrzywdzony, to powinienes
    >poczekac na policje i to wyjasnic.

    gdzie, przyglupie, napisalem ze czulem sie pokrzywdzony ?

    > Oni na pewno by powiedzieli, ze nei
    >musisz placic za niezamowiony towar i by nie bylo klopotu.

    o wlasnie. doszedles do sedna.

    >Ale nie
    >poczekales i zachowales sie jak zlodziej.

    a ty gwalcisz codziennie ,ale dziewczynki.

    >Nie ma zadnych dowodow na
    >to, ze miales 20 zl i chec zaplaty tych jedynie 20 zl.

    a sa jakies dowody ze ja w ogole cos tankowalem ? podpowie ci - monitoringu
    nie ma.

    >najprawdopodobniej sklamales w zeznaniach na Policji nie mowiac o tym,
    >ze wyzywales; najprawdopodobniej sklamales tutaj piszac, ze tak nie
    >bylo.

    najprawdopodoniej jestes pedofilem

    > Jesli sklamales raz, mogles i wiecej.

    zgwalciles raz, mogles i wiecej.

    >Szczegolnie, ze ciagle
    >dokladasz i modyfikujesz swoja opowiesc w taki sposob, by wyszlo na
    >Twoje.

    przyglupie, pokaz mi gdzie zmodyfikowalem moja opowiesc.

    >Co do wyzwisk natomiast - moze Ty nie leciesz na Policje jak ktos Cie
    >zwyzywa, ale niektorzy (takze bywalcy tej grupy) moga tak zrobic, bo
    >maja do tego prawo.

    wiec sa zwyklymi kurwami :-)

> [...]
    >tego, ze jestes kombinatorem sam natomiast uprawdopodobniles, swoimi
    >wypowiedziami, i na podstawie tych wypowiedzi mozna tak o Tobie mowic

    no to jestes pedofilem. ale to juz wiesz. najpierw udowodnij ze ja cos
    ukradlem, a pozniej udowodnij ze nie jestes pedofilem. to ze jestes
    przyglupem udowadniac nie musisz.

  • 128. Data: 2008-08-18 05:23:33
    Od: pakalk <p...@g...com>

    On 18 Sie, 01:27, ">>" <c...@e...pl> wrote:

> [...]

    debili
    by nie pisalo wkurwiajacych postow. chociaz pewnie cos by

    Napisalem, ze probujesz naginac fakty. Tak samo, jak sens mojej
    wypowiedzi.

    > gdzie, przyglupie, napisalem ze sie o cos kloce?

    To co tu ciagle robisz?

    > ntg

    Twoja odpowiedz jest tak bez sensu, ze ciezko mi cokolwiek napisac

    > gdzie, przyglupie, napisalem ze czulem sie pokrzywdzony ?

    Powtorze sie: To co tu ciagle robisz? Po co zaczales ten temat? Zeby
    sie pochwalic, jak zalatwiles "ciecia"? Teraz to chyba juz nawet
    pewne, ze po to...

    > o wlasnie. doszedles do sedna.

    Czemu wycinasz czesci moich wypowiedzi? To manipulacja.

    > a ty gwalcisz codziennie ,ale dziewczynki.

    Roznica miedzy naszymi wypowiedziami jest taka, ze ja opisuje w jaki
    sposob sie zachowales, a Ty mnie obrazasz i bezpodstawnie oskarzasz.
    (Na marginesie, to tak jak komus powiedziec "zachowujesz sie jak
    idiota", a dostac w odpowiedzi: "co? jestem idiota?!" - absolutny brak
    zrozumienia wypowiedzi)

    > a sa jakies dowody ze ja w ogole cos tankowalem ? podpowie ci - monitoringu
    > nie ma.

    Owszem - sam opisales te sytuacje, pisales, ze tankowales; "ciec"
    rowniez zeznal, ze tankowales - dwu swiadkow wiec potwierdzilo ten
    fakt. Na to, ze miales 20 zl i chec zaplaty dowodow nie ma.

    > najprawdopodoniej jestes pedofilem

    Czemu wycinasz czesci mojej wypowiedzi, i to te ktore argumentuja co
    napisalem?

    > zgwalciles raz, mogles i wiecej.

    > przyglupie, pokaz mi gdzie zmodyfikowalem moja opowiesc.

    Ciagle cos naciagasz...

    > wiec sa zwyklymi kurwami :-)

    Nie - korzystaja ze swojego prawa. A Ty powinienes sie dostosowac do
    niego, a nie twierdzic, ze ten kto przestrzega prawa i chce, by go
    chronilo przed takimi prymitywami jak Ty, to kurwa.

    > no to jestes pedofilem. ale to juz wiesz. najpierw udowodnij ze ja cos
    > ukradlem, a pozniej udowodnij ze nie jestes pedofilem. to ze jestes
    > przyglupem udowadniac nie musisz.

    Ktorego slowa, ktore napisalem, nie zrozumiales? Gdzie w tym
    fragmencie jest cokolwiek o kradziezy? Ponadto odpowiednio
    uargumentowalem to co napisalem, wiecej nie bede - na pewno nie dla
    takiego prymitywa jak Ty.

  • 129. Data: 2008-08-18 06:42:21
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sun, 17 Aug 2008 22:23:33 -0700, pakalk napisał(a):

    > wiecej nie bede - na pewno nie dla takiego prymityw

    Dyskusja z przestępcami nie ma sensu.

  • 130. Data: 2008-08-18 06:52:14
    Od: " ja" <l...@W...gazeta.pl>

    podchodzi koles do lania beznyny to sa 2 wyjscia
    1) jezeli chcesz zeby ci nalal od razu jak go widzisz mowisz rodzaj benzyny i
    za ile -bo to jest w twoim interesie

    2)-mowisz ze sam zatankujesz, jaki problem?

    nie spotkalam sie zeby ktos ze stacji na siłe lał na oślep nie wierze w to,
    jaki miałby w tym biznes?