  • Data: 2003-07-09 07:20:13
    Temat: nie płaci czynszu. Co robić?
    Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam Szanownych Grupowiczów!
    Przedstawię problem:
    Jakiś czas temu wynajmowałem kobiecie ponieszczenia na działalność gospodarczą.
    Działalność ową zakończyła i była mi dłużna pieniądze za półroczny niepłacony
    czynsz. Jako, że miała kłopoty finansowe i nie była w stanie zapłacić całej
    kwoty od razu, spisaliśmy papier na którym oświadcza, że jest mi winna tyle i
    tyle i będzie spłacać to w miesięcznych ratach w wys. ... począwszy od maja br.
    Do tej pory nic nie zapłaciła.
    Co robić?
    Za wszelkie informacje, sugestie dziękuję.

    Pozdrawiam, Gregor.