  • Data: 2008-03-05 16:58:19
    Temat: nie chcę kosztów sądowych
    Od: "|<onrad" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    W poniedzialek bede mial sprawe o zaklocanie ciszy nocnej. Do
    wszystkiego sie przyznaje (pisalem juz na grupie w grudniu), tyle ze
    sprawa wg mnie trafia nieslusznie do sadu (policjant nie wystawil
    mandatru choc chcialem go przyjac) i kolezanka prawniczka podpowiedziala
    mi ze w takim wypadku mam - co prawda male ale jednak - szanse na to,
    zeby sad nie zasadzil kosztow sadowych, a tylko mandat za samo wykroczenie.

    Pytanie: jak mam sie o to upomniec? Czy mam do sadu isc od razu z
    wnioskiem o niezasadzanie kosztow, czy mam to powiedziec w czasie
    rozprawy, czy tez np czekac az przyjdzie pisemny wyrok, na nim koszty i
    wtedy sie odwolywac?

    Pieniadze są w sumie małe, szanse tez rozumiem ze male, ale pomyslalem
    sobie, ze kto nie probuje, temu na pewno sie nie udaje :)

    --
    body {
    name: '|<onrad Karpieszu>|';