  • Data: 2008-03-05 19:38:17
    Temat: Re: nie chcę kosztów sądowych
    Od: "|<onrad" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    kam pisze:
    > wnieś w czasie rozprawy ale jak masz jakieś dochody, to raczej nie ma
    > podstaw do zwolnienia z kosztów
    > w praktyce może być różnie

    No tak jak kiedys pisalem, sytuacja jest dziwna. W wielkim skrocie
    policjant zapytal mnie czy odmawiam przyjecia mandatu, powiedzialem ze
    przyjme, po czym mandatu nie wlepil i skierowal sprawe do sadu.

    > pisemny wyrok nie przyjdzie jeśli o to nie wniesiesz (a dokładnie o
    > uzasadnienie)

    Hm, kiedy mialem juz sprawe i nie poszedlem na nia (nie trzeba bylo wg
    zawiadomienia o terminie) i do domu przyszlo pismo jaki wyrok i gdzie
    mam co wplacic. Teraz dostane to od razu na rozprawie czy musze sobie na
    bierzaco notowac nr konta do wplaty itp?

    --
    body {
    name: '|<onrad Karpieszu>|';