  • Data: 2008-10-16 20:12:47
    Temat: "niby" łapówka
    Od: ">>Galeon<<" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wczoraj chowając dowód rejestracyjny zauważyłem, że za jego okładką mam
    30zł (mam tam też prawo jazdy i wszystko razem nosze w okładce). O
    pieniądzach zwyczajnie zapomniałem. Teraz zastanawiam się co byłoby,
    gdybym np. po przekroczeniu dozwolonej prędkości został zatrzymany przez
    policjantów i nieświadomie do kontroli przekazał dokument z taka wkładką
    (tak jak to robią obecnie Polacy jadac na Ukraine)
    Kasa to mała, ale już nie raz słyszałem o ludziach starających sie za
    20zl przekupić funkcjonariuszy.

    Może ktoś miał podobną sytuację ? To takie moje wieczorne gdybanie