  • Data: 2008-10-16 20:23:32
    Temat: Re: "niby" łapówka
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ">>Galeon<<" <b...@p...pl> wrote
    > Wczoraj chowając dowód rejestracyjny zauważyłem, że za jego okładką mam
    > 30zł (mam tam też prawo jazdy i wszystko razem nosze w okładce). O
    > pieniądzach zwyczajnie zapomniałem. Teraz zastanawiam się co byłoby,
    > gdybym np. po przekroczeniu dozwolonej prędkości został zatrzymany przez
    > policjantów i nieświadomie do kontroli przekazał dokument z taka wkładką

    Funkcjonariuszy uczy się, żeby nie przyjmowali dokumetnów w okładkach i
    portfelach, właśnie m.in. z tego powodu.
    To zależy od sytuacji, czy bys coś jescze mówił czy nie itd. Ciężko
    stwierdzić czy w danej sytuacji uznanonby to za próbę przekupstwa.

    Ja miałem przypadek, że kiedyś na granicy podałem paszport, a w środku była
    waluta. Strażnik zażartował tylko coś na temat przekupstwa i przemytu, ale
    oddał paszport i kazał pieniądze wyjąć i dać jeszcze raz sam dokument. Tak
    się zastanawiam, że jak bym trafił na nadgorliwca to mogłoby być ciężko.
    Aczkoliwek obca waluta w paszporcie się zdarza, a że nie miałem żadnego
    motywu, aby mu dawać łapówkę to pewnie bym się obronił.