eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonaprawa gwarancyjnanaprawa gwarancyjna
  • Data: 2008-12-04 10:44:57
    Temat: naprawa gwarancyjna
    Od: "A-Geo" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam.
    Mam pytanie. Kupiłam laptopa ktory po dwoch tygodniach się popsuł. Obecnie
    jest w serwisie 16 dzień. Przeczytalam umowe gwarancyjna sklepu i ten
    zobowiazuje się do naprawienia w ciagu 14 dni roboczych, ewentualnie jesli
    musieliby go wyslac do specjalistycznego serwisu to czas moze byc
    przedluzony do maksymalnie 28 dni roboczych. Otoz zostal wyslany do
    specjalistycznego serwisu.
    Moje pytanie to czy jesli po uplywie tych 28 dni roboczych ja nadal go nie
    otrzymam mam prawo zadac nowego laptoka ewentualnie zwrotu pieniedzy?
    Niestety w umowie gwarancyjnej nic takiego nie jest napisane.

    Pozdrawiam
    A-Geo

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1