eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonaprawa gwarancyjnaRe: naprawa gwarancyjna
  • Data: 2008-12-04 11:23:38
    Temat: Re: naprawa gwarancyjna
    Od: "gardziej" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Mam pytanie. Kupiłam laptopa ktory po dwoch tygodniach się popsuł. Obecnie
    > jest w serwisie 16 dzień. Przeczytalam umowe gwarancyjna sklepu i ten
    > zobowiazuje się do naprawienia w ciagu 14 dni roboczych, ewentualnie jesli
    > musieliby go wyslac do specjalistycznego serwisu to czas moze byc przedluzony
    > do maksymalnie 28 dni roboczych. Otoz zostal wyslany do specjalistycznego
    > serwisu.
    > Moje pytanie to czy jesli po uplywie tych 28 dni roboczych ja nadal go nie
    > otrzymam mam prawo zadac nowego laptoka ewentualnie zwrotu pieniedzy? Niestety
    > w umowie gwarancyjnej nic takiego nie jest napisane.

    po tej tysiecznej wiadomosci rozumiem, dlaczego probowano robic kampanie
    uswiadamiania konsumentow.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1