    From: "A-Geo" <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: naprawa gwarancyjna
    Date: Thu, 4 Dec 2008 11:44:57 +0100

    Witam.
    Mam pytanie. Kupiłam laptopa ktory po dwoch tygodniach się popsuł. Obecnie
    jest w serwisie 16 dzień. Przeczytalam umowe gwarancyjna sklepu i ten
    zobowiazuje się do naprawienia w ciagu 14 dni roboczych, ewentualnie jesli
    musieliby go wyslac do specjalistycznego serwisu to czas moze byc
    przedluzony do maksymalnie 28 dni roboczych. Otoz zostal wyslany do
    specjalistycznego serwisu.
    Moje pytanie to czy jesli po uplywie tych 28 dni roboczych ja nadal go nie
    otrzymam mam prawo zadac nowego laptoka ewentualnie zwrotu pieniedzy?
    Niestety w umowie gwarancyjnej nic takiego nie jest napisane.

    Pozdrawiam
    A-Geo