  • 1. Data: 2008-12-04 10:44:57
    Temat: naprawa gwarancyjna
    Od: "A-Geo" <n...@n...pl>

    Witam.
    Mam pytanie. Kupiłam laptopa ktory po dwoch tygodniach się popsuł. Obecnie
    jest w serwisie 16 dzień. Przeczytalam umowe gwarancyjna sklepu i ten
    zobowiazuje się do naprawienia w ciagu 14 dni roboczych, ewentualnie jesli
    musieliby go wyslac do specjalistycznego serwisu to czas moze byc
    przedluzony do maksymalnie 28 dni roboczych. Otoz zostal wyslany do
    specjalistycznego serwisu.
    Moje pytanie to czy jesli po uplywie tych 28 dni roboczych ja nadal go nie
    otrzymam mam prawo zadac nowego laptoka ewentualnie zwrotu pieniedzy?
    Niestety w umowie gwarancyjnej nic takiego nie jest napisane.

    Pozdrawiam
    A-Geo

  • 2. Data: 2008-12-04 11:23:38
    Temat: Re: naprawa gwarancyjna
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

> [...]
    > otrzymam mam prawo zadac nowego laptoka ewentualnie zwrotu pieniedzy? Niestety
    > w umowie gwarancyjnej nic takiego nie jest napisane.

    po tej tysiecznej wiadomosci rozumiem, dlaczego probowano robic kampanie
    uswiadamiania konsumentow.

  • 3. Data: 2008-12-04 11:54:54
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 04.12.2008 A-Geo <n...@n...pl> napisał/a:
    > Moje pytanie to czy jesli po uplywie tych 28 dni roboczych ja nadal go nie
    > otrzymam mam prawo zadac nowego laptoka ewentualnie zwrotu pieniedzy?
    > Niestety w umowie gwarancyjnej nic takiego nie jest napisane.

    Oczywiście. Masz prawo żądać praktycznie wszystkiego, natomiast czego
    możesz żądąć SKUTECZNIE to tego co zapisano w umowie gwarancyjnej oraz
    rzeczywistych strat, które poniosłeś w wyniku niedotrzymania terminu o ile
    potrafisz je udokumentować.

    --
    Marcin