    From: "maes" <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: naprawa a reklamacja
    Date: Sat, 26 Apr 2003 01:22:28 +0200

    Witam,
    mam monitor po gwarancji, w ktorym uszkodzeniu ulegl trafopowielacz(jak ktos
    nie wie co to, to i tak nie istotne...). Dalem go do serwisu producenta do
    naprawy, oczywiscie po gwarancji wiec musialem za to zaplacic.
    Monitor otrzymalem z naprawy i po pol godziny cos strzelilo i juz wiecej go
    nie wlaczylem. Odeslalem go ponownie kurierem (na ich koszt). Monitor znowu
    powrocil ale co jakis czas "strzelal" tzn. wydawal jakis dzwiek, przy czym
    zmienial wilkosc obrazu... Zadzwonilem do serwisu i powiedzieli zebym
    przyslal... Znow odeslalem i tak jeszcze ze 2 razy. W sumie monitor byl w
    serwisie 5 razy i caly czas jest ten sam problem z tym strzelaniem... Przed
    naprawa nie bylo podobnych problemow.
    Co moge w takim przypadku zrobic?? Jest jakas podstawa prawna zeby w takim
    przypadku dali mi nowy monitor? Przeciez nie bede odsylal im go w
    nieskonczonosc, poza tym przed naprawa tego rodzaju problemy nie pojawialy
    sie a oddalem go do serwisu producenta sadzac ze naprawia go
    tam najalepiej...

    Dzieki za odpowiedzi