eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonagrywarka -gwarancja, paragon, termin realizacjinagrywarka -gwarancja, paragon, termin realizacji
  • Data: 2006-03-13 20:04:41
    Temat: nagrywarka -gwarancja, paragon, termin realizacji
    Od: "janusz" <wizual (no spam) @poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam

    W najbliższym czasie wybieram się kolejny raz do sklepu w którym zakupiłem
    nagrywarkę poprzednim razem się jeszcze nie rzucałem o termin ze względu na
    upłynięcie 14 dni (z przepisów wynika, że to czas na ustosunkowanie się
    serwisu do naprawy). Teraz jednak upłynął już miesiąc od oddania napędu na
    serwis. Karty gwarancyjnej nie dostałem, miałem jedynie paragon więc nie
    mam sprecyzowanych warunków gwarancji, a jedynie ustawę.

    Piszę o tym bo spodziewam się, że najbliższa moja wizyta w sklepie zacznie
    się od kręcenia nosem sprzedawcy (większy sklep zatrudniający kilkunastu
    pracowników) który mi oczywiście rzuci na odczepne, że napędu jeszcze nie
    ma i czekać, czekać, czekać. Ja już czekam miesiąc na telefon dotyczący
    gotowego do odbioru napędu i jakoś się doczekać nie mogę, zwłaszcza, że
    nagrywarki używam do pracy i mój czas jest cenny. W dodatku sprzedawca
    podczas mojej pierwszej wizyty między wierszami sugerował, że oni są tylko
    pośrednikiem. No ale na razie tego nie ruszałem bo podstawowe przepisy znam
    i wiem do czego są zobowiązani względem mnie jako klienta i to oni są
    zobowiązani mi zapewnić sprawny towar, a nie interesuje mnie ich dostawca.

    Ale nie wiem co teraz mogę zrobić i jak się przygotować na najbliższą u
    nich wizytę. Zakładam, że napędu nadal nie ma. Mam sobie jakieś pisemko
    napisać odnośnie zerwania umowy i zwrotu gotówki w sytuacji gdy nagrywarki
    nadal nie będzie?
    Jak przeprowadzić/rozwiązać tą sytuację? Uprzeć się, że ma zadzwonić do
    serwisu przy mnie czy od razu rzucić papier na stół i zażądać zwrotu
    gotówki?
    Choć już chyba raczej mnie nie powinna interesować kwestia serwisu skoro
    napędu po miesiącu nadal nie ma.

    pozdrawiam
    Janusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1