  • Data: 2006-03-14 00:16:44
    Temat: Re: nagrywarka -gwarancja, paragon, termin realizacji
    Od: "janusz" <wizual (no spam) @poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Prowadzę sklep komputerowy, u mnie zazwyczaj czas oczekiwania na napęd to
    > 7-10 dni
    > 90% to wymiana na nowy napęd.
    > P.S. Jeżeli twoj naped to LG to juz dawno powinienes go dostac (napedy
    > wysyla sie do centralnego serwisu LG)
    >
    > AndRe

    Witaj

    Niestety to jest Toshiba SD-R5372. Główny mój problem to paragon i przez to
    brak sprecyzowanych warunków gwarancji. Dlatego chcę się przygotować na
    pogadankę ze sprzedawcą gdyby zamierzał mnie spławić. Oczywiście chcę to
    załatwić w jak najbardziej kulturalny sposób.
    Co mnie zniesmaczyło to fakt, że pracownicy nie mieli zielonego pojęcia
    gdzie napęd odesłać. Dlatego zakładam, że kolejny raz się dowiem o braku
    napędu, a tego już tak łatwo nie podaruję.
    Co do Toshiby padają jak muchy jakaś całkowicie bublowata partia (7
    przypadków padu tego modelu wśród znajomych), zapewne skutki fuzji z
    Samsungiem. Nagrałem zaledwie 14 płyt.

    Janusz