eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonagrywanie swojej rozmowy z policjantem lub prokuratorem podczas przesluchania › nagrywanie swojej rozmowy z policjantem lub prokuratorem podczas przesluchania
  • Data: 2007-08-31 12:47:47
    Temat: nagrywanie swojej rozmowy z policjantem lub prokuratorem podczas przesluchania
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Pisze odnosnie watku nizej. Opinia Krzysztofa mnie tutaj nie
    interesuje,bardziej Johson-a lub Roberta Tomasika.
    Otóz prosze mi podac przepis (i sankcje) ktora zabrania nagrania
    rozmowy przez moja skromna osobe z przesluchania mnie.
    Uprzedzajac powolywanie sie na dostep do akt, ja nie potrzebuje zgody
    prokuratora na wiedze dotyczaca tego przesluchania poniewaz zostaje ona
    'zarejestrowana na nosniku mozgowym' ze sie tak wyraze, dostepu do akt
    (do innych rzczy) w tym przypadku nie mam, i wjezeli nagrywalbym te
    rozmowe na nosniku cyfrowym absolutnie nic by to w tym temacie nie
    zmienilo. A zapoznawac osob trzecich z tym nie mialbym zamiaru (zapoznac
    moge rowniez z wiedza z nosnika 'mozgowego').
    I prosze tez sie nie powolywac na przepisy wymagajace zgody na
    rejstrowanie sprawy sadowej bo nie o tym mowa (zreszta juz
    przerabialismy tamto na grupie).

    P.

    --
    Czy rzekomo nieskazitelny minister sprawiedliwości prokurator generalny
    Zbigniew Ziobro brutalnie zamordował młodą kobietę? Czy naprawdę dokonał