  • 11. Data: 2008-10-20 20:04:41
    Temat: Re: naciaganie PCOD na domeny
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 20 październik 2008 21:57
    (autor Cyb
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <o...@4...com>):

    > tylko przeciagnalem rozmowe z
    > laikiem i w miedzyczasie na kompie zarejestrowalem sobie te domene w
    > firmie, u ktorej zawsze kupuje domeny, po normalnej cenie.

    Czyli dałeś się naciągnąć.... jak milusio.

    --
    Tristan

  • 12. Data: 2008-10-20 20:07:46
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Mon, 20 Oct 2008 22:04:41 +0200, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    >Czyli dałeś się naciągnąć.... jak milusio.

    owszem, domenka do dzis sluzy :)
    a ze po normalnej cenie w normalnej firmie, to inna para kaloszy :)

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 13. Data: 2008-10-20 21:11:20
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 20 październik 2008 22:07
    (autor Cyb
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <m...@4...com>):

    > owszem, domenka do dzis sluzy :)

    Ale nie chciałeś jej kupić. Więc dałeś się wmanewrować.

    > a ze po normalnej cenie w normalnej firmie, to inna para kaloszy :)

    A jednak poniosłeś niepotrzebny wydatek. :-P

    --
    Tristan

  • 14. Data: 2008-10-20 21:32:53
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Tristan wrote:
    > W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 20 październik 2008 21:16
    > (autor Padre
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <gdila3$vde$1@news.onet.pl>):

    > Tak się zawsze zastanawiałem, skąd oni biorą naiwnych. Jak widać, jest ich
    > całe stado nawet wśród wydawało by się inteligentnych ludzi.

    najgorze, ze taki ecioty (wydzwaniacze) dzwonia do moich klientow. na
    szczescie juz ich wyczulilem, i tylko daja mi znac, ze przepedzili
    jakichs naciagaczy po raz kolejny...

  • 15. Data: 2008-10-20 21:33:46
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Tristan wrote:
    > W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 20 październik 2008 21:57
    > (autor Cyb
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <o...@4...com>):

    > Czyli dałeś się naciągnąć.... jak milusio.

    domeny po 90 groszy, sie dal naciagnac ;)

  • 16. Data: 2008-10-21 04:50:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tristan pisze:
> [...]
    >
    > Tak się zawsze zastanawiałem, skąd oni biorą naiwnych. Jak widać, jest ich
    > całe stado nawet wśród wydawało by się inteligentnych ludzi.

    Widać Ferengi dotarli do Ziemi ;->

    Ich 231. Zasada Zaboru brzmi: "Co minutę rodzi się naiwniak, bądź
    pierwszym który go znajdzie." ;-P

  • 17. Data: 2008-10-21 06:47:34
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Mon, 20 Oct 2008 23:11:20 +0200, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    >Ale nie chciałeś jej kupić. Więc dałeś się wmanewrować.

    >A jednak poniosłeś niepotrzebny wydatek. :-P

    no tak :)
    ale tak to jest, jak ktos cos ci podpowie :)

    bardziej ejstem ciekaw, jak od strony prawnej moglbym im wyszarpnac za
    to, ze nie wykonali zawartje umowy (bo nie bylyby w stanie kupic mi
    domeny, ktora juz mam)...

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 18. Data: 2008-10-21 07:24:26
    Od: Tapatik <t...@b...adresu>

    Użytkownik Tristan napisał:
> [...]
    >

    > Tak się zawsze zastanawiałem, skąd oni biorą naiwnych. Jak widać, jest ich
    > całe stado nawet wśród wydawało by się inteligentnych ludzi.

    Może nie tyle naiwnych, ile nie znających prawa.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 19. Data: 2008-10-21 07:26:54
    Od: Tapatik <t...@b...adresu>

    Użytkownik Marian napisał:

    > domeny po 90 groszy, sie dal naciagnac ;)

    Po pierwsze, nie w każdej firmie jest promocja na doemny po 90 groszy.
    Po drugie, po roku taka domena kosztuje około 100 zł.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 20. Data: 2008-10-21 08:10:33
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Tapatik wrote:

    > Po pierwsze, nie w każdej firmie jest promocja na doemny po 90 groszy.

    Racja. Rozne sa promocje :)

    > Po drugie, po roku taka domena kosztuje około 100 zł.

    Czyli wtedy wychodzii 50 zl za 2 lata.