  • Data: 2006-05-17 09:49:53
    Temat: na kasie cena inna niz na towarze - gdzie interweniowac?
    Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

    Choc sam nie pale, zdarza mi sie kupowac papierosy dla zony, jak ktos
    pali to zapewne zauwazyl akcje obnizania cen np westow. Na paczce (lub
    na 2 paczkach zafoliowanych razem) jest wielka zolta naklejka 4.70 zl
    (albo 4.6 czy cos w tej okolicy). A sprzedawca/sprzedawczyni upiera sie
    "my mamy jeszcze/juz po 5.6 i nie moge sprzedac w innej cenie". Wczoraj
    juz nawet przeszla jedna wszystko "to nie my naklejamy te naklejki tylko
    dystrybutor papierosow i nic nie poradzimy, my mamy w cenie 5.60"
    Co mnie interesuje kto nakleja ceny na towary - widze cene i za nia chce
    kupic towar. Awanturujaca sie kolejka podpitych studentow zniechecila
    wczoraj mnie do walki o cene, po prostu nie kupilem, ale co robic w
    takich sytuacjach?
    Gdzie interweniowac? PIH ? Czy maja jakis "dyzurny telefon" ?
    Policja twierdzi ze ich to nie interesuje.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173