    From: " madali" <m...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: na czerwonym świetle
    Date: Sun, 8 Feb 2009 07:50:06 +0000 (UTC)

    Witam. Z mojej nieświadomej winy (był odblask na sygnalizacji świetlnej i
    sądziłam że jest zielone światło, nie było pieszych na przejściu i w moim
    kierunku samochodów, stały samochody na jezdni prostopadłej) wjechałam na
    czerwonym świetle na skrzyżowanie i uderzyłam w samochód który właśnie ruszył,
    bo to on miał zielone. Jeżdżę ostrożnie, nie dostaję mandatów,tym razem
    popełniłam błąd. Na szczęście poza uszkodzeniem samochodów nic więcej złego
    się nie stało. Osoba poszkodowana wystraszyła się jednak, wezwano karetkę,
    pojechała na prześwietlenie do szpitala. Prześwietlenie żadnych uszkodzeń nie
    wykazało.Wróciła na miejsce kolizji.Policja przeprowadziła pełne postępowanie.
    Co mi teraz grozi? Pracuję w instytucji,gdzie ważna jest niekaralność.