  • 101. Data: 2007-08-20 13:29:42
    Temat: Re: mundurki w szkołach
    Od: "Szerr" <s...@g...pl>

    > Czyli generalnie wracamy do punktu wyjścia. Powołując się na opinię
    > większości pisałeś o Tobie i szwagrze

    Nie, pisałem o opinii większości, tyle że moje przekonanie na ten temat
    oparte jest na luźnych, nieweryfikowalnych metodologicznie przesłankach.

    Sz.

  • 102. Data: 2007-08-20 15:06:47
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 20 sierpnia 2007 12:32
    (autor Robert Tomasik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fabstc$5me$3@nemesis.news.tpi.pl>):

    > Czyli wyrzucisz ucznia podstawówki za brak mundurka ze szkoły?

    No to jest temat na inną dyskusję... Od dawna mówię, że powinny powstać
    tzw. ,,kozy'' i zawieszanie w prawach ucznia. Bo obecnie niestety całość
    funkcjonuje dobrowolnie. Uczeń może robić co chce, a szkoła i rodzice nie
    mają prawa nic zrobić. Fakt, że na szczęście jeszcze się przymyka oczy na
    nielegalne metody stosowane przez rodziców sprawia iż większość uczniów
    jako tako funkcjonuje. Ale jak masz dziecko z domu patologicznego to
    koniec...

    Mamy takiego w szkole. Okradł już kilku nauczycieli (w tym mnie). Okradł już
    masę kolegów... Wszyscy wiedzą że kradnie. Ba! Wszyscy wiedzą, że to matka
    go wysyła po towar. Na większość przypadków nie ma dowodów, a na te gdzie
    są dowody, to policja i tak go wypuszcza bo to szczeniak i nie ma na niego
    żadego prawa.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    a...@e...com.pl w...@l...pl

  • 103. Data: 2007-08-20 15:10:10
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 20 sierpnia 2007 15:07
    (autor Alek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fac3o1$ch$1@news.onet.pl>):

    > Jak powiem "nastoletni szatyn" to od razu będą wiedzieli który to
    > z setki takich?

    Zapewniam cię, że dyrekcja swoich ancymonków zna dobrze...

    > I z tym trzeba IMO walczyć, ale mundurek niczego tu nie załatwia.

    No załatwia... W czerwcu zastanawialiśmy się na konferencji jak z tym
    walczyć. W liceumie mundurków nie będzie, więc nie możemy
    powiedzieć ,,uczeń ma być ubrany tak: ........''. Więc nie wiadomo jak
    zapisać w regulaminie stosowny strój. Wszelkie określenia
    typu ,,przyzwoity, tradycyjny, jakiśtam'' odpadły, bo dla każdego znaczy to
    coś innego...

    > To akurat prawda.

    Tak.... Do tego, że Oni są wszędzie doszliśmy do wniosku już w sąsiednim
    wątku o DO.

  • 104. Data: 2007-08-20 15:10:58
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 20 sierpnia 2007 12:26
    (autor Robert Tomasik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fabstb$5me$2@nemesis.news.tpi.pl>):

    > Wchodzisz na grząski grunt. KK uczy, ze nie powinno się nikomu zazdrościć
    > nic, więc strój nie powinien mieć dla prawdziwego katolika żadnego
    > znaczenia.

    No dlatego piszę, że nie licuje to, że chcieli w ramach buntu i idei prawa

  • 105. Data: 2007-08-20 15:16:07
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 20 sierpnia 2007 12:43
    (autor krys
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fabr8j$ivh$1@inews.gazeta.pl>):

    > To ja tam byłam, a nie Ty:-). Powody były zupełnie inne. Również takie,
    > że strój komunijny szyty przez zakonnice cenowo był zbliżony do
    > produktów sklepowych, czego o jakości powiedzieć nie można było.
    > To sobie ludzie wybrali inny wariant i IMHO mieli do tego prawo, wszak
    > nie o strój w I Komunii chodzi, czyz nie? (każdy kij ma 2 końce)

    Ależ ja nie mówiłem o różnych wariantach, ale o przyjęciu jednolitego
    systemu.

    Akurat ja znam parafie, gdzie się strój wypożycza, więc cena nie jest
    istotna aż tak. U was przyjęliście sobie system inny OK. Mi chodzi o to,
    żeby to był system jednolity, a nie walka o to kto wypaśniejszy.

    > Tego nie będę komentować.

    Wiesz, akurat w rozmowie o komunii świętej pomijanie nauk KK jest dość
    dziwne... Ale polacy tak mają... Mam kilku niewierzących znajomych, który
    oszukali księdza aby uzyskać zaświadczenie że są wierzący i zostać
    rodzicami chrzestnymi... Żeby jeszcze z tego jakaś kasa była, ale to wręcz
    przeciwnie... Moda na praktyki religijne u osób niewierzących lub wręcz
    zwalczających daną religię w polsce kwitnie.

  • 106. Data: 2007-08-20 15:19:49
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 20 sierpnia 2007 12:15
    (autor krys
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fabpmh$cr5$1@inews.gazeta.pl>):

    > I drogi mają bez dziur (sądząc po wysokości zawieszenia ichnich
    > samochodów), ale my mnie jesteśmy druga Japonią...

    W ogóle niczym nie jesteście i niczym pewnie nie będziecie z takim
    podejściem. Wszystko złe i wszystko godzi w Wolność Prawdziwą. Oczywiście
    niewolnicze warunki pracy nie.... To co innego... Niebezpieczne ulice to
    też co innego. Ważne, że jest wolność destrukcyjna, a każde narzucenie
    jakiegoś porządku jest złe.

    > A w Korei czy Chinach, jak tam jest z mundurkami?

    Nie mam pojęcia... Może są. Jak więc widać są i w krajach mniej rozwiniętych
    i w bardziej. I w krajach w stagnacji i w krajach silnie się rozwijających.

  • 107. Data: 2007-08-20 15:36:32
    Od: Szerr <s...@g...pl>

    A jakie to nielegalne metody?

  • 108. Data: 2007-08-20 15:38:59
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 20 sierpnia 2007 17:36
    (autor Szerr
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <kaw3dkedm2ov$.18an9dxwaxyhw$.dlg@40tude.net>):

    Fizyczna lub psychiczna przemoc.

  • 109. Data: 2007-08-20 15:40:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:fac4a5$2af$1@news.onet.pl...

    > Dobrze, zganiłeś niegodziwych zazdrośników, których nie stać na
    > drogie i łysym okiem patrzą na tych których stać. A teraz niech
    > dobrodziej poświęci kilka słów tym, którzy uważają, że _muszą_
    > ubrać dziecko za grube tysiące, wyposażyć w złote zegarki,
    > brylantową biżuterię itd. wyłącznie po to żeby koleżankom kopary
    > poopadały.

    Moim celem nie było wykazanie, że nie powinno się nikogomu zazdrościć (bo
    to ludzka rzecz) tylko zwrócenie uwagi, ze jak już do tak błahej sprawy
    strzelamy z armaty nauki kościoła, to wypadało by ją przynajmniej znać :-)

  • 110. Data: 2007-08-20 15:42:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wasz znak: <fabstb$5me$2@nemesis.news.tpi.pl>):
    > No dlatego piszę, że nie licuje to, że chcieli w ramach buntu i idei

    Ubóstwo ślubują niektóre zakony. Ale t dzieci do zakonu nie wstępowały.