  • Data: 2010-05-31 12:10:23
    Temat: mordobicie kontrolowane?
    Od: kulf0n <k...@b...adresu> szukaj wiadomości tego autora

    Czy w naszym kraju możliwe jest umówienie się na mordobicie, tak aby w
    przypadku uszkodzenia ciała sprawca nie poniósł konsekwencji? Chodzi mi
    na przykład o sytuację, kiedy obie osoby zrzekają się roszczeń w
    przypadku, no nie wiem, złamania ręki podczas bójki lub innego
    uszkodzenia. Nie wiem jaki status prawny posiadał kodeks Boziewicza, ale
    czy współcześnie istnieją jakieś przepisy regulujące pojedynki honorowe?

    kulf0n