  • 41. Data: 2009-12-21 12:34:01
    Temat: Re: monitoring osiedla
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Sun, 20 Dec 2009 23:36:40 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Jaką prywatność? To jest miejsce PUBLICZNE

    Zamontujmy Andrzejkowi GPSa. Oczywiscie bedzie dzialal tylko w miejscach
    publicznych. Oraz na jakie strony wchodzi (oczywiscie tylko te publicznie
    dostepne).

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 42. Data: 2009-12-21 12:35:14
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Sun, 20 Dec 2009 22:22:54 +0100, PiotRek napisał(a):

    > Sąsiad może równie dobrze wystawić swoją prywatną kamerę na swoim
    > balkonie i Cię kontrolować (jak to nazwałeś). Albo i w swoim pokoju,
    > za szybą. Może też od świtu do zmierzchu samemu zerkać na parking.

    To niech sobie wytstawia.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 43. Data: 2009-12-21 12:38:01
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Sun, 20 Dec 2009 23:51:33 +0100, Laphroaig napisał(a):

    > Hmmmm... musze przyznac, ze jestem zaskoczony Waszymi opiniami. Wynika z
    > nich, ze to jaj mam chyba jakas manie i przeszkadza mi branie udzialu w
    > zabawie w Big Brothera. Sadzilem, ze raczej wiekszowc nie popiera takich
    > dzialan.

    I chyba, poki co, masz racje.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 44. Data: 2009-12-21 13:35:18
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2009-12-21 13:31, Użytkownik KRZYZAK napisał:

    > Ale wtedy ja tez bede widzial obserwatora. Nie potrzebuje, zeby anonimowy
    > obserwator mial mozliwosc sporzadzenia dokladnego planu mojego dnia.

    Jesteś w błędzie.
    Będziesz miał tylko teoretyczną możliwość zwrócenia uwagi że
    ktoś często przebywa w tej okolicy.

    > Jak ktos tak bardzo pragnie monitorowac, to niech da sobie zainstalowac
    > kamery w domu.

    Mam wrażenie że nie odróżniasz tematu monitoring w miejscach
    publicznych od podglądania w domu.

    > Przeraza cie brak mozliwosci inwigilacji innych?

    Nie.
    Ja nikogo nie inwigiluje.

    Pozdrawiam

  • 45. Data: 2009-12-21 13:36:44
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2009-12-21 13:28, Użytkownik KRZYZAK napisał:

    > A ja mam prywatnosc i w domu i w osiedlowej uliczce. Przez 8 lat nikt mnie
    > ani moich dzieci nie zaczepil. Bez kamery. Normalnie cud!

    Masz prywatność na osiedlowej uliczce ?
    Jak to udowodnisz bo to że nikt tam dzieci nie zaczepiał
    nie oznacza że masz tam prywatność i nikt na ciebie nie patrzy.

    Pozdrawiam

  • 46. Data: 2009-12-21 13:46:25
    Od: ąćęłńóśźż <j...@g...pl>

    Poszukaj po hasłach "MSWiA" "koncesja".
    JaC

  • 47. Data: 2009-12-21 15:33:09
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Mon, 21 Dec 2009 14:35:18 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Mam wrażenie że nie odróżniasz tematu monitoring w miejscach
    > publicznych od podglądania w domu.

    A to taka roznica? Jak sie wprowadzi monitoring w mieszkaniach, to tez
    zaczna byc publiczne, wiec jaki problem? Uczciwy obywatel nie powinien sie
    tego obawiac. Dzieki domowemu monitoringowi unikniemy przemocy domowej
    wobec kobiet albo dzieci, zapobiegniemy molestowaniu seksualnemu.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 48. Data: 2009-12-21 16:33:07
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik "KRZYZAK" <k...@k...pl> napisał:

    > A to taka roznica? Jak sie wprowadzi monitoring w mieszkaniach, to tez
    > zaczna byc publiczne, wiec jaki problem?

    Problem taki, że nie zaczną.

    Krystian

  • 49. Data: 2009-12-21 19:02:37
    Od: Kazik <k...@l...localnet>

    to pisze:
    > Ogólnodostępny monitoring może dać efekt odwrotny, bo umożliwia
    > obserwacje każdemu, a więc także zaplanowanie ew. przestępstwa.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Security_through_obscur
    ity

    Poza tym, zauwaz ze tajni agenci bogatych panstw moga obserwowac Twoje
    osiedle za pomoca satelit szpiegowskich, a Echelon moze podsluchiwac
    rozmowy w Twoim mieszkaniu.

  • 50. Data: 2009-12-21 19:26:44
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (21.12.2009 20:02), Kazik wrote:

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Security_through_obscur
    ity

    Mieszkanie to nie system teleinformatyczny, a potencjalni złodzieje to
    nie crackerzy.

    > Poza tym, zauwaz ze tajni agenci bogatych panstw moga obserwowac Twoje
    > osiedle za pomoca satelit szpiegowskich, a Echelon moze podsluchiwac
    > rozmowy w Twoim mieszkaniu.

    Zainteresowanie tajnych agentów czyimś mieszkaniem i np. znajdującym się
    tam sprzętem rtv jest raczej zerowe.

    p. m.