  • 1. Data: 2009-12-20 18:21:15
    Temat: Zwrot kosztów strony w post. cywilnym
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Na podstawie jakich przepisów strona post. cywilnego może ubiegać
    się o zwrot kosztów dojazdu i utraconego zarobku?

    Znam art. 98+ KPC, ale nie mogę nic znaleźć odnośnie
    procedury wyliczenia i przedstawienia sądowi tych kosztów.

    Trafiłem na dekret z 1950r.:

    0445

    - i rzekomo jest obowiązujący, ale dalej nie wiem
    jak to wyliczyć i udokumentować, szczególnie koszty
    powrotu z rozprawy oraz wynagrodzenie utracone w działalności
    gospodarczej.

    --
    Tomasz Zieliński

  • 2. Data: 2010-01-01 14:58:18
    Temat: Re: Zwrot kosztów strony w post. cywilnym
    Od: kam <...@...pl>

    Tomek pisze:
> [...]
    >
    > Znam art. 98+ KPC, ale nie mogę nic znaleźć odnośnie
    > procedury wyliczenia i przedstawienia sądowi tych kosztów.

    0445

    poszukaj raczej ustawy o kosztach sądowych w sprawach cywilnych

    KG