  • Data: 2009-03-27 16:03:34
    Temat: moge pozwać do sądu za oszustwo ?? Jakie mam szanse
    Od: "Dawid" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Od 2 lat wynajmuje pomieszczenie pod sklep i w umowie mam zapis 1000zł
    czynsz.
    Osoba która mi wynajmuje lokal poinformował mnie iż mam płacić podatek od
    nieruchomości ponieważ korzystam z lokalu i taki jest obowiązek osoby która
    wynajmuje, nic nie podejrzewając przez cały rok 2007 oraz 2008 płaciłem owy
    podatek. W tym roku dowiedziałem się iż osobą płacącą podatek od
    nieruchomości jest właściciel i się poinformowałem że nie będe płacił gdyż
    jest to w jego roli i że czuje się oszukany. Stwierdziłem iż w okresie od
    01.2007 do 12.2008 w ten sposób wyłudzono odemnie okolo 3000zł.

    W jaki sposób domagać się zwrotu owej kwoty:
    1. Nie zapłacić mu za trzy miesiące i poinformowac go na piśmie iż owa kwota
    została zapłaconwa w postaci podatku od nieruchomości??
    2. Oddać sprawe do sądu i domagać się zwrotu wyłudzonej kwoty wraz z
    odsetkami ustawowymi za owy okres (posiadam wszelki kwitki potwierdzajace
    wpłatę za podatek od nieruchomości)