  • Data: 2009-03-27 16:47:07
    Temat: Re: moge pozwać do sądu za oszustwo ?? Jakie mam szanse
    Od: "Dawid" <d...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Oczywiście, że wyrównaj to sobie w czynszu, ale uważaj jak masz w umowie,
    > czy jak nie zapłaciśz kilka miesięcy, nie wypowie ci umowy. Najlepiej płać
    > kilka miesięcy tylko część czynszu.
    >
    > boukun

    Czyli kwitki potwierdzające wpłatę dla urzedu miasta są wystarczającym
    dowodem wpłaty tego czynszu?
    Jesli mam umowe zawartą w formie iż wypowiedzenie obejmuje 6 miesięcy czy
    wynajmująca osoba mi lokal ma prawo w jakiś sposób szybciej wypowiedzieć
    umowe. Umowa na czas nieokreslony z 6 miesięcznym okresem na wypowiedzenie
    (tak mam okreslone w umowie).