  • Data: 2009-03-27 21:39:26
    Temat: Re: moge pozwać do sądu za oszustwo ?? Jakie mam szanse
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    boukun pisze:

    > Oczywiście, że wyrównaj to sobie w czynszu, ale uważaj jak masz w
    > umowie, czy jak nie zapłaciśz kilka miesięcy, nie wypowie ci umowy.
    > Najlepiej płać kilka miesięcy tylko część czynszu.

    Najlepszy sposób,żeby w pewnym momencie otrzymać całkowicie uzasadnione
    wypowiedzenie umowy najmu.

    Raczej pomyśl o pkt 2,tylko zapomnij o używaniu słów typu "wyłudzenie".
    nikt od Ciebie niczego nie wyłudził.

    Po prostu napisz, że żądasz zaliczenia na poczet przyszłego czynszu kwot
    nadpłaconych z tytułu podatku. Jak nie zareagują, to napisz, ze
    pójdziesz do sądu o zwrot kwot zapłaconych tytułem podatku
    Potem trzeba zacząć się przygotowywać do sprawy sądowej

    --
    Szukam nowej sygnaturki, a skończył mi się żeń szeń.

    Roman Rumpel skype: rumpel.roman
    www.rumpel.pl