  • 1. Data: 2004-09-22 09:43:22
    Temat: modernizacje komuterów w wojsku
    Od: "MW" <p...@p...onet.pl>

    Witam! Gdzie moge znaleźć wiadomości o tym, że podobno w instytucjach
    państwowych nie bedzie komórek naprawijących i modernizujących komputery
    tylko bedą to robiły firmy zewnętrzne wygrywające przetargi. Chodzi mi
    konkretnie o jednostki wojskowe.
    Gosia

  • 2. Data: 2004-09-22 11:15:36
    Temat: Re: modernizacje komuterów w wojsku
    Od: SebOLO <p...@b...spamu.o2.pl>

    > Witam! Gdzie moge znale?? wiadomo?ci o tym, ?e podobno w instytucjach
    > pa?stwowych nie bedzie komórek naprawij?cych i modernizuj?cych komputery
    > tylko bed? to robi?y firmy zewn?trzne wygrywaj?ce przetargi. Chodzi mi
    > konkretnie o jednostki wojskowe.

    NTG! Poza tym skonfiguruj czytnik a potem pchaj sie na grupy:
    http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm

    --
    ..::SebOLO::.. tu był... _____
    "Wiedziec, ze sie wie, co sie wie i wiedziec, \o o/

  • 3. Data: 2004-09-22 11:23:43
    Od: "Galis" <g...@t...pl>

    > NTG! Poza tym skonfiguruj czytnik a potem pchaj sie na grupy:
    > http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm
    >
    > --
    kurde strażnik teksasu, może go jeszcze do sądu podaj że ma źle ustawiony
    czytnik.

    galis

  • 4. Data: 2004-09-22 11:27:20
    Od: SebOLO <p...@b...spamu.o2.pl>

    > kurde stra?nik teksasu, mo?e go jeszcze do s?du podaj ?e ma ?le ustawiony
    > czytnik.

    Jak nikt nie bedzie zwracal uwagi to w koncu nikt juz nie bedzie umial
    prawidlowo skonfigurowac czytnika do grup dyskusyjnych.

    Po pierwsze netykieta: http://www.pnj.pl/Netykieta.htm
    Po drugie konfiguracja czytnika:
    http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm
    Po trzecie nara...

  • 5. Data: 2004-09-22 11:47:13
    Od: "MW" <p...@p...onet.pl>

    odpowiedzi faktycznie na temat

  • 6. Data: 2004-09-22 12:41:00
    Od: "Galis" <g...@t...pl>

    mam pytanie do strażnika, ustawiłem czytnik według twoich zaleceń i teraz
    nie mam polskich liter w niektórych wiadomościach. co z tym zrobić??

    pozdr
    galis

  • 7. Data: 2004-09-22 13:14:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Galis wrote:
    > mam pytanie do strażnika, ustawiłem czytnik według twoich zaleceń i teraz
    > nie mam polskich liter w niektórych wiadomościach. co z tym zrobić??

    Tylko mi nie mów, że się chcesz wynająć do napraw komputerów tym
    wojskowym, bo padnę ze śmiechu :)

    To tak, jakby ślepy malarstwa uczył ;)

  • 8. Data: 2004-09-22 13:15:01
    Od: SebOLO <p...@b...spamu.o2.pl>

    > mam pytanie do strażnika, ustawiłem czytnik według twoich zaleceń i teraz
    > nie mam polskich liter w niektórych wiadomościach. co z tym zrobić??

    Ustaw sobie kodowanie ISO-8859-2... Jeśli mimo tego zle wyswietlaja sie
    niektore znaki to witaj w moim swiecie - to dlatego, ze ludzie nie koduja
    prawidlowo polskich znakow... To wlasnie dlatego zwracam wszystkim uwage o
    konfiguracji czytnika.
    Jak mozesz to podaj jakies posty z ktorymi masz problemy ze znakiami...

  • 9. Data: 2004-09-22 18:05:24
    Od: SebOLO <p...@b...spamu.o2.pl>

    > odpowiedzi faktycznie na temat

    Pewnie dlatego ze nie masz pojecia o grupach dyskusyjnych...
    NTG po raz kolejny...

  • 10. Data: 2004-09-22 19:27:13
    Od: Dredd<...@...pl>

    > Tylko mi nie mów, że się chcesz wynająć do napraw komputerów tym
    > wojskowym, bo padnę ze śmiechu :)

    A co to ma do rzeczy? :)

    -> http://usenet.pomocprawna.info