  • 1. Data: 2004-09-22 09:37:33
    Temat: Umowa zlecenie, czy o dzielo?
    Od: "WRonX" <wronx@[CUT]wronx.net>

    Witam.

    Napisalem na umowe o Dzielo dla pewnej firmy system informatyczny z
    zaznaczeniem, ze mozna go rozbudowac (czyt. dodac pare modulow, rozszerzyc
    funkcjonalnosc). Firma ma zamiar podpisac ze mna umowe dot. rozbudowy tego
    systemu. Zalezy mi na tym, zeby byla to umowa o dzielo, a nie zlecenie. Jak
    taka umowe sformulowac, zeby nie bylo watpliwosci, ze jest o dzielo?

    Pozdrawiam.
    --
    [= WRonX =] [= http://www.Majcher.ORG =|= http://WRonX.NET =]
    [ "...yet the blood of the wicked shall flow like a river." ]

  • 2. Data: 2004-09-22 14:54:10
    Temat: Re: Umowa zlecenie, czy o dzielo?
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    WRonX napisał:

> [...]
    > systemu. Zalezy mi na tym, zeby byla to umowa o dzielo, a nie zlecenie. Jak
    > taka umowe sformulowac, zeby nie bylo watpliwosci, ze jest o dzielo?

    IMHO w ten sam sposób jak pierwszą umowę, tyle że "dziełem" będzie tu na
    przykład dodatkowy kod do pierwotnego softu.

    Pozdrawiam
    PWZ

    --
    Oto moje zasady. Jeśli wam się nie podobają, to mam też inne.