  • 1. Data: 2004-09-22 09:34:04
    Temat: interflora
    Od: "sorfi" <s...@p...onet.pl>

    Okolo 3 tygdni temu , jako ze nie mialam mozliwosci zlozenia osobiscie zyczen
    tacie wyslalam mu kwiaty za posrednictwem strony www.interflora.pl i
    zaplacilam karta kredytowa. Nie przyslano mi zadnego potwierdzenia wykonania
    uslugi itp, dopiero po moi emailu dowiedzialam sie ze kwiaty zostaly wyslane.
    Poprosilam rowniez o przeslanie rachunku na adres ktory im podalam. I otoz
    dowiedzialam sie ze oni nie wystawiaja rachunkow. czy to jest zgodne z prawem?
    wydaje mis ie za mam prawo oczekiwac rachunku za cos co zakupilam czy sie
    myle???

  • 2. Data: 2004-09-22 10:13:13
    Temat: Re: interflora
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    http://www.interflora.pl/new/form.html

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.