  • 1. Data: 2004-09-22 09:55:20
    Temat: sciagalnosc przez komornika
    Od: "mieczak" <m...@v...pl>

    Prawomocnym wyrokiem sadu osoba fizyczna jest mi winna pieniadze. Nie
    placi.Posylam komornika. Nie radzi sobie. Musialem komornikowi podawac adres,
    adres firmowy (osoba jest wlascicielem sporej firmy). Dalej sobie nie radzi.
    Nie znam praktyki komorniczej w Polsce. Czy to normalne?
    O co chodzi?
    Co moge zrobic, aby odzyskac pieniadze.

  • 2. Data: 2004-09-22 10:11:01
    Temat: Re: sciagalnosc przez komornika
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    mieczak pisze:

> [...]
    > adres, adres firmowy (osoba jest wlascicielem sporej firmy). Dalej sobie
    > nie radzi. Nie znam praktyki komorniczej w Polsce. Czy to normalne?

    A po co komornik ma sie meczyc ?

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-09-26 15:10:48
    Od: "mieczak" <m...@v...pl>

    Popycham do gory, bo jakos nie moge wierzyc, ze nikt nic nie wie...