    From: kondi <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: meldunek znajomej
    Date: Wed, 13 May 2009 15:24:09 +0200

    witam, wlasnie znajoma dowiedziala sie, ze ja zwolnili z pracy (w zasadzie
    nie przedluzyli umowy wiec sprawa z dnia na dzien). wiadomo, w takiej
    sytuacji tzreba byloby sie zarejestrowac, zeby miec chociaz uprawnienia
    osoby ubezpieczonej itp. niestety meldunek staly ma na drugim koncu polski.

    chcialbym sie dowiedziec, co by bylo gdybym ja zameldowal u siebie w swoim
    mieszkaniu. chcialbym jej pomoc o tyle, zeby przynajmniej miala na miejscu
    wszystko, w swojej wsi nie znajdzie pracy z pewnoscia, tu w duzym miescie sa
    przynajmniej jakies szanse.

    czy mozecie mi napisac czy bez problemu moge ja zameldowac u siebie i co to
    dla mnie oznacza? wlascicielem mieszkania jestem dopiero od miesiaca i nie
    stalem przed takim problemem wczesniej. nie wiem czy jesli ja zamelduje na
    czas okreslony to ja bede wiecej z tego tytulu placil za mieszkanie, a moze
    meldunek czasowy nic nie da w urzedzie pracy i musialaby jezdzic tam gdzie
    ma meldunek na stale?z drugiej strony meldowac w moim mieszkaniu kogos na
    stale? nie wiem co to oznacza. kiedys straszyli, ze nie mozna wtedy takiej
    osoby wymeldowac, sa jakies problemy itp rzeczy.

    przepraszam jesli bylo niedawno takie pytanie, dopiero zaczne za chwile
    przetrzasac archiwum grupy, widze sie dzis z kolezanka wieczorem i chcialbym
    do tej pory po prostu cos wiedzeic. jak zadam pytanie moze dostane jakas
    odpwiedz, a nie wiem co znajde w archiwum

    pzdr