  • Data: 2009-05-13 13:44:21
    Temat: Re: meldunek znajomej
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "kondi" <k...@g...pl> napisal w wiadomosci
    news:guehlr$d07$1@inews.gazeta.pl...

    > chcialbym sie dowiedziec, co by bylo gdybym ja zameldowal u siebie w swoim
    > mieszkaniu.

    a po co?
    przeciez ona teraz gdziesz mieszka, wiec jesli nie zamierzacie mieszkac
    razem, to moze zameldowac sie czasowo w miejscu gdzie aktualnie mieszka
    pod warunkiem ze ma np umowe najmu

    > czy mozecie mi napisac czy bez problemu moge ja zameldowac u siebie i co
    > dla mnie oznacza?

    mozesz, aczkowliek jesli nie bedziecie mieszkac razem, jest to poswiadczenie
    nieprawdy i jak sie rypnie mozesz miec problem, male prawdopodobienstwo, ale
    zawsze

    > wlascicielem mieszkania jestem dopiero od miesiaca i nie
    > stalem przed takim problemem wczesniej. nie wiem czy jesli ja zamelduje na
    > czas okreslony to ja bede wiecej z tego tytulu placil za mieszkanie,

    tylko jesli zamieszkanie dodatkowej osoby zglosisz w spoldzielni/wspolnocie
    i jesli oni jakies oplata naliczaja od ilosci osob mieszkajacych

    > stale? nie wiem co to oznacza. kiedys straszyli, ze nie mozna wtedy takiej
    > osoby wymeldowac, sa jakies problemy itp rzeczy.

    no coz, wymeldowac taka osob oczywiscie mozna, ale jesli ona nie zrobi tego
    dobrowolnie, bedziesz sie musial najprawdopodobniej sporo nachodzic i
    nadenerwowac