  • Data: 2009-05-13 17:36:46
    Temat: Re: meldunek znajomej
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "kondi" <k...@g...pl> wrote
    > czy mozecie mi napisac czy bez problemu moge ja zameldowac u siebie i co
    > dla mnie oznacza?

    Meldunek nie ma zadnego wplywu na uprawnienie do mieszkania czy przebywania.
    Jesli tam nie mieszka to sie nie wprowadzi i z tego tytulu zadnych problemów
    nie bedzie. Chyba, ze sie trafi np. na niedouczonych policjantów czy
    urzedników, którzy beda twierdzili, ze musisz ja wpuscic, bo jest
    zameldowana (co jest bzdura i pewnie szybko sie wyjasni).
    Jak zamieszka to jej nie usuniesz tak latwo, nawet jakby nie miala meldunku.
    Wieksze konsekwencje moze zrodzic fakt, ze potwierdziles w urzedzie czyjs
    pozorny meldunek (bo to ona sie melduje, ty potwierdzasz tylko), jesli nie
    bylo to zgodne z prawda. Tylko tego zwykle nikt nie sprawdza.