  • Data: 2009-05-13 13:35:14
    Temat: Re: meldunek znajomej
    Od: " aneczka" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kondi <k...@g...pl> napisał(a):
    > to ja bede wiecej z tego tytulu placil za mieszkanie
    Możesz płacić więcej np. za wywóz śmieci i te składniki czynszu (opłata
    eksploatacyjna), które są liczone od liczby osób

    > kiedys straszyli, ze nie mozna wtedy takiej osoby wymeldowac, sa jakies
    problemy itp rzeczy

    teoretycznie nic ci nie grozi, bo meldunek nie rodzi prawa do lokalu. Jednak
    to tylko teoria, bo w praktyce jeśli znajoma nie zechce dobrowolnie się
    wymeldować albo np. zechce na siłę się wprowadzić to możesz mieć spore kłopoty