  • 11. Data: 2004-11-17 14:21:40
    Temat: Re: mandat za parkowanie
    Od: "jurekh" <h...@o...pl>

    > P.S Odpisuj pod i wycinaj co niepotrzebne.Podejrzyj jak robią to inni, to
    > nie jest za trudne dla Ciebie (bo widzę, że jesteś łebski chłop).

    :)

  • 12. Data: 2004-11-17 14:24:42
    Od: "Kane" <k...@t...pl>

    > A oczekujesz aby strażnik stał przy Twoim autem pół dnia aż przyjdziesz. W
    > Poznaniu chodzą dwójkami. W razie czego możesz nie zapłacić i iść do
    > Sądu.Będziesz miał dwóch świadków przeciw sobie.

    Dzieki za opinie. Do sadu nie pojde bo nie mam czasu - zreszta moge im tam
    przyprowadzic i 5 swiadkow tylko nie o to chodzi w moim liscie.

    Co do straznika: oczekiwalbym przeslania mandatu wraz ze zdjeciem do domu
    lub wezwania na komende i przedstawienia tam zdjecia+protokolu (podobnie jak
    przy fotoradarze - tam to jest zrobione przeciez logicznie i raczej nikt
    zastrzezen nie ma).

    Odwolanie wysylam, zobaczymy co odpiszą.

    Pozdrawiam

    Kane

  • 13. Data: 2004-11-17 17:49:27
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Znowu baki puszczasz tutaj ignorancie prawny? Paszol stad.
    \
    Nadal się szwendasz za mną tępy pedale?
    Nie wstyd ci ?

    Leszek

  • 14. Data: 2004-11-17 17:57:36
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Wyganianie zboczenców z usenetu to moja specjalnosc. Precz.

    Chamskie odzywki zostaw sobie dla swoich bolcujących partnerów pedałku.
    A tu nie śmieć.Śmieciu.

    Leszek

  • 15. Data: 2004-11-17 18:04:21
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Chamskie odzywki zostaw sobie dla swoich bolcujących partnerów pedałku.
    > A tu nie śmieć.Śmieciu.

    Pogadasz sobie teraz z Andrzejem Buse.
    Odetna cie od sieci łosiątko na jakis czas, to zmądrzejesz.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 16. Data: 2004-11-17 18:15:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "jurekh" <h...@o...pl> napisał w wiadomości

    Wystarczy pokazać poprzedni mandat. Byle było na nim napisane za co jest i w
    jakim okresie.

  • 17. Data: 2004-11-17 18:15:53
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Pogadasz sobie teraz z Andrzejem Buse.
    > Odetna cie od sieci łosiątko na jakis czas, to zmądrzejesz.

    Taa..Już odcięli.
    Weź się sam odetnij bo śmierdzisz i zasmradzasz sobą grupę poświęconą prawu
    a nie szwendaniu się i chwaleniu własnym pedalstwem.

    Leszek

  • 18. Data: 2004-11-17 18:18:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kane" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

    Po pierwsze nie dostałeś mandatu, tylko wezwanie do zapłaty. I nie tyle
    chodzi mi o różnicę w nazewnictwie, bo to bzdet, co podstawę prawną. mandat
    normują przepisy prawa o wykroczeniach. Wezwanie przepisy prawa cywilnego.
    Możesz odmówić zapłaty, a parkingowi będą musieli dowieść, ze tam stałeś. Z
    reguły robią zdjęcia. Zdjęcie plus zeznanie dwóch parkingowych (chodzą
    parami właśnie w tym celu) z reguły jest uznawane przez sąd za wystarczający
    dowód zasadności roszczenia.

  • 19. Data: 2004-11-18 05:02:53
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Weź się sam odetnij bo śmierdzisz i zasmradzasz sobą grupę poświęconą
    > prawu

    No wlasnie. Co ty tu robisz nieuku i ignorancie po 3 klasach zawodówki?
    Dajesz swoje debilne rady naiwnym. Twój belkot nie ma zadnego umocowania w
    przepisach prawnych a raczej w tekstach zebranych towarzysza Gietrycha.
    Wynos sie stad ignorancie.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt