  • 1. Data: 2004-11-17 09:49:55
    Temat: głosny sasiad
    Od: "frotek" <f...@o...pl>

    mam sasiada, mieszka w bloku i wali mlotkiem w sciane, jak juz wiedzaq
    wszyscy mieszkancy ZADEN TO REMONT tylko zlosliwosc, wali od tak sobie
    przeszkadzajac wszystkim .. wali 5 minut, godzina spokoju znow wlaenie -
    kiedys rownitko od 6-22 teraz nawety o 3 w nocy, tylko halas trwa wtedy
    okolo 10 sekund.... zastaanwaimys ie z sasiadami nad wezwaniem starzy
    miejskiej tylko hmm jak oni przyjada to gosciu bedzie siedzial jak mysz pod
    miotła .. jaki pomysl???
    tomasz

  • 2. Data: 2004-11-17 10:56:39
    Temat: Re: głosny sasiad
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > mam sasiada, [...] jaki pomysl???

    Ma samochód? :)

    Czapla

  • 3. Data: 2004-11-17 11:02:59
    Od: "frotek" <f...@o...pl>

    hmm nie :P
    opcja "B" jest zawsze ale wole puki co rozwiazania mniej radykkalne ...
    :D
    tomaszniusy.onet.pl

  • 4. Data: 2004-11-17 11:09:06
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > opcja "B" jest zawsze ale wole puki co rozwiazania mniej radykkalne ...

    Mnie wcale nie chodziło o rozwiązania radykalne (karteczka za wycieraczką z
    uprzejmym tekstem i prośbą o zakończenie nocnych remontów). Mam podstawy
    przypuszczać, że list przekazany w taki właśnie sposób byłby dużo bardziej
    skuteczny niż oficjalna skarga u administratora.

    Czapla

  • 5. Data: 2004-11-17 11:13:39
    Od: "frotek" <f...@o...pl>

    hmmm no :P pomysl iscie szatanski, facet nei ma auta, z drogi wszystkim
    schodzi nawet złapac i wytrzasnac nei idzie :/
    t.

  • 6. Data: 2004-11-17 11:24:05
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > hmmm no :P pomysl iscie szatanski, facet nei ma auta, z drogi wszystkim
    > schodzi nawet złapac i wytrzasnac nei idzie :/

    zawsze mozna w nocy dzwi od zewnatrz zamurowac, moze da mu to do myslenia
    :))
    P.

  • 7. Data: 2004-11-17 12:04:05
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > zawsze mozna w nocy

    Lepiej w dzień, jak będzie w pracy

    > dzwi

    Lepiej zamek

    > od zewnatrz zamurowac

    Lepiej zakleić cyjanopanem :).

    Czapla

  • 8. Data: 2004-11-17 12:16:18
    Od: "frotek" <f...@o...pl>

    hmm chyab wtedy zacznei pukac na ostro i krzyczec :D

  • 9. Data: 2004-11-17 12:20:13
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *frotek* wrote in <news:cnfb57$itn$1@news.onet.pl> :

    > hmm nie :P
    > opcja "B" jest zawsze ale wole puki co rozwiazania mniej radykkalne ...
    > :D
    > tomaszniusy.onet.pl

    Może warto się zmówić i np. przechodząc obok pukać do drzwi, dzwonić
    domofonem itd, przesuwać wycieraczkę, nalewać na nią wodę. Jak
    przeszkadz wszystkim dookoła to nawet nie będzie świadków...

    --
    "Dziewczyny !!! - dawajcie na krechę"

  • 10. Data: 2004-11-17 12:27:13
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 17 lis o godzinie 12:24, na pl.soc.prawo, Przemek R. napisał(a):

    > zawsze mozna w nocy dzwi od zewnatrz zamurowac, moze da mu to do myslenia
    > :))

    ROTFL - mocne :D

    --
    Herbi