    From: Robert Worec <R...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: mandat i wezwanie
    Date: Tue, 10 Jun 2008 09:10:40 +0200

    dzień dobry Koledzy,

    OK, przekroczylem predkosc (110 km na liczniku) w terenie zabudowanym
    (niedziela, godzina 7 rano, wioska z 14 domkami)!

    byłem grzecznie uprzejmy i zdyscyplinowany, otrzymałem mandat 200,PLN
    który poprzez Interek opłaciłem nastepnego dnia, oraz 6 punktów karnych.
    OK - tak bylo - nie protestuje.

    Ale dzisiaj odebrałem wezwanie (Poczta strajkuje - co?) na posterunek w
    sprawie wykroczenia drogowego, podali date i godzine wykroczenia.

    Czy maja prawo mnie jeszcze sie "czepiać", czy mam sie jakos przygotowac
    - zabrac szczotke do zebow i worek pokutny?

    pewnie ktos z was tez zalapal mandacik - jak to wyglada?

    aaa, kierowca jestem od 20 lat i to moj drugi mandat.

    pozdrawiam,

    Robert