  • Data: 2008-06-10 13:08:01
    Temat: Re: mandat i wezwanie
    Od: Robert Worec <R...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    QkamCoSieDzieje pisze:

    > Cos mi tu nie pasuje. 110/50 to przekroczenie o 60km/h, czyli mandat wg
    > taryfikatora to 400-500zl i 10pkt karnych. Albo ktos Ciebie robi w jajo,
    > albo Ty cos krecisz...

    na liczniku tak gdzieś było :(
    na suszarce w dłoni pana policmajstra wyświetlalo 39km;
    Nie kłóciłem sie i kwita natychmiast podpisalem.

    Moje pytanie dotyczy - po co mnie wzywają ponownie albowiem na wezwaniu
    stoi właśnie to zdarzenie sygnowane odpowiadajaca data i godzina?

    Nic poza tym nie nabroiłem aczkolwiek ... cytując Faulknera "kiedy
    człowiek kończy 13 lat to nie ma juz czystego sumienia" :)

    pozdrawiam - Robert