  • 51. Data: 2008-07-27 22:01:03
    Temat: Re: mam taki dylemat...
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Na prawdę? No to może uca ci się uzasadnić swoją teorię, hmm?

    Po co kiedy ty nie masz rozumu i odrobiny wiedzy :) I tak nie zrozumiesz.
    Wyraziłem swój pogląd, możesz mieć inny. Głupi, ale własny :) Możesz
    również uważać, że mój pogląd jest głupi. Mam to gdzieś.
    I daj mi spokój.

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 52. Data: 2008-07-27 22:27:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson pisze:

    > Po co kiedy ty nie masz rozumu i odrobiny wiedzy :) I tak nie zrozumiesz.

    Cóż, w porównaniu z tobą faktycznie: mam mega-rozum i mnóstwo wiedzy.

    > Wyraziłem swój pogląd, możesz mieć inny. Głupi, ale własny :) Możesz

    Nie na temat i bez merytorycznego uzasadnienia. Równie dobrze mógłbym
    nagle tutaj ogłosić, że uważasz iż Ziemia jest płaska, od dołu podparta
    piekłem a od góry przykryta niebem.

    > również uważać, że mój pogląd jest głupi. Mam to gdzieś.
    > I daj mi spokój.

    A ty nie narzucaj innych swoich fobii.

  • 53. Data: 2008-07-27 22:32:14
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Nie na temat i bez merytorycznego uzasadnienia. Równie dobrze mógłbym
    > nagle tutaj ogłosić, że uważasz iż Ziemia jest płaska, od dołu podparta
    > piekłem a od góry przykryta niebem.

    Ziemia jest płaska, ale nie jest podparta piekłem, lecz znajduję się na
    żółwiu, płynącym przez ocean wszechświata, czy jakoś tak.
    A dowody są tu:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Terry_Pratchett#Bibliog
    rafia
    więc twierdzenie ma merytoryczne uzasadnienie :)

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 54. Data: 2008-07-27 22:37:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson pisze:

> [...]
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Terry_Pratchett#Bibliog
    rafia
    > więc twierdzenie ma merytoryczne uzasadnienie :)

    Problem w tym, że Pratchett nie pisał o Ziemi ;->

  • 55. Data: 2008-07-27 22:40:53
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Problem w tym, że Pratchett nie pisał o Ziemi ;->

    Tylko ci sie tak wydaje. Wczytaj się dokładniej.

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 56. Data: 2008-07-27 22:44:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson pisze:

    > Tylko ci sie tak wydaje. Wczytaj się dokładniej.

    Sam się wczytaj.

    "W *odległym*, trochę już zużytym układzie współrzędnych...."

    Jak ciągle zaznacza autor - Świat Dysku jest tylko zwierciadłem innych
    światów. W dodatku nieco krzywym ;->

  • 57. Data: 2008-07-27 22:47:35
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Sam się wczytaj.
    >
    > "W *odległym*, trochę już zużytym układzie współrzędnych...."
    >
    > Jak ciągle zaznacza autor - Świat Dysku jest tylko zwierciadłem innych
    > światów. W dodatku nieco krzywym ;->

    Wczytaj się w książki, czyli źródła, a nie w ich kiepski opis w Wikipedii.

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 58. Data: 2008-07-27 22:52:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson pisze:

    > Wczytaj się w książki, czyli źródła, a nie w ich kiepski opis w Wikipedii.

    To raczej ty całą wiedzę czerpiesz z drugiej ręki.

  • 59. Data: 2008-07-27 22:54:16
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > To raczej ty całą wiedzę czerpiesz z drugiej ręki.

    Nie wydaje mi się. Ale fakt, że ze źródłami zapoznawałem się dość dawno.

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 60. Data: 2008-07-27 23:20:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson pisze:

    > Nie wydaje mi się. Ale fakt, że ze źródłami zapoznawałem się dość dawno.

    A ja je mam na "dyżurnej" półce ;->