  • 11. Data: 2008-07-25 15:49:43
    Temat: Re: mam taki dylemat...
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Nie widzisz różnicy pomiędzy właścicielem tego psa, a organizatorami obozu,

    Ja widzę. Na obozie kasa poszła na kulki, a za stówę właściciel psa tydzień pił tanie
    winia.

    *piotr'ek*

  • 12. Data: 2008-07-25 15:53:15
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 25 lipiec 2008 17:28
    (autor Beata
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g6cre8$olv$1@news.dialog.net.pl>):

    > Nie widzisz różnicy pomiędzy właścicielem tego psa, a organizatorami
    > obozu, którym zapłaciliśmy nie tylko za pobyt, program, ale tez opiekę?
    > Czy uczciwość wobec dziecka nie mieści się w tym pakiecie? Dziecko nie
    > miało już ani na loda,

    To może nawet dobrze, w tym wieku to karalne.

    --
    Tristan

  • 13. Data: 2008-07-25 16:45:42
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    wiadomościnews:g6cqic$kp6$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > ani na loda, picie, czy słodycze. Zabrali mu wszystko... no tak, to on
    > podjął decyzję... nauka kosztuje, tylko wydaje mi się, że rodzice powinni

    Nie zabrali tylko sam im wlozyl do miseczki i w dodatku jeszcze dostal
    cos w zamian. Byc moze uznali ze taka ilosc kulek jest wystarczajaca
    do codziennych rozgrywek przez tydzien (bo tak mniej wiecej wychodzi
    1000 przez jakies 150). Byc moze dzieci nie potrafia gospodarowac
    dobrze kulkami i dlatego musza je dokupywac a ze z okazji koloni
    sprzedawcy licza sobie np. 50 groszy za kulki. Que sera sera.
    Nastepnym razem daj dziecku 50 zlotych. mniej stracicie na jego
    inwestycjach.

  • 14. Data: 2008-07-25 17:45:30
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

> [...]
    > wobec dziecka nie mieści się w tym pakiecie? Dziecko nie miało już ani na
    > loda, picie, czy słodycze. Zabrali mu wszystko...
    pewnie siłą....

    >nauka kosztuje, tylko wydaje mi się, że rodzice powinni być o czymś takim
    >poinformowani.

    pewnie podpisywaliście jakąś umowe i pewnie jej nie przeczytałaś

  • 15. Data: 2008-07-25 18:05:24
    Od: "HEKTOR" <a...@c...pl>

    Użytkownik "Beata" napisał ...
    > Wysłaliśmy 10-letnie dziecko na obóz, na którym miał być m.in. paintball.
    > opisie imprezy było zastrzeżenie, że nie wolno mieć własnych kulek.
    Wczoraj
    > dostaliśmy telefon od dziecka, aby mu przesłać dodakowe pieniądze, bo te
    > które miał (200)
    Dzieciak wystrzelal swoje kulki zbyt szybko.Koledzy byli bardziej oszczedni
    i strzelali do niego a on nie mial czym oddac wiec wydal kase otrzymana od
    rodzicow na zakup lizakow, lodow, pamiatek <niepotrzebne skreslic>.Dzieciak
    dzwoni wiec do rodzicow o szybkie wyslanie pieniazkow. Rodzice winia za to
    opiekunow, nauczycieli <niepotrzebne skreslic> zamiast nauczyc dzieciaka ze
    taka kulka i inna przyjemnosc kosztuje powiedzmy godzine pracy tatusia.
    > wszystkie wydał na kulki, oprócz tego pożyczył od któregoś
    > z wychowwców 25 zł.
    Wychowawca nie powinien pozyczac pieniazkow bez uzgodnienia tego z rodzicami
    niepelnoletniego dziecka
    > Mam dziwne wrażenie, że zostaliśmy zrobieni w lekkiego
    > balona, nie wyrazilibyśmy zgody na wydanie całej kwoty na dodatkowe kulki,
    > tym bardziej na zadłużanie się dziecka.
    Dziecko was zrobilo w lekkiego balona :)
    > Czy organizatorzy nie powinni w
    > sposób wyraźny poinformować rodziców, że istnieje opcja dokupienia
    > dodakowych kulek przez dzieci?
    Hmm. A gdyby wyraznie powiadomili to dalibyscie dziecku kilkaset zlotych
    wiecej na kulki?
    > dziękuję.
    > B.

    Pozdrawiam.
    HEKTOR

  • 16. Data: 2008-07-25 19:54:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > To trzeba było mu kupić parę kg własnych kulek i byłoby po problemie.

    ta, analfabetyzm wtorny sie klania...

    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin

  • 17. Data: 2008-07-25 20:13:38
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 25 lipiec 2008 16:00
    (autor Beata
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g6cm9e$lkp$1@news.dialog.net.pl>):

    > Czy organizatorzy nie powinni w
    > sposób wyraźny poinformować rodziców, że istnieje opcja dokupienia
    > dodakowych kulek przez dzieci?

    Wg mnie powinni i to chamstwo, co zrobili, ale oczywiście Ty zostałaś
    wyrodną matką w oczach grupowiczów, bo w końcu drapieżny kapitalizm über
    alles itepe...

    --
    Tristan

  • 18. Data: 2008-07-25 20:15:45
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 25 lipiec 2008 20:05
    (autor HEKTOR
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g6d529$qku$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > Rodzice winia za to
    > opiekunow, nauczycieli <niepotrzebne skreslic> zamiast nauczyc dzieciaka
    > ze taka kulka i inna przyjemnosc kosztuje powiedzmy godzine pracy tatusia.

    Takoż samo jak wychowawca na obozie. On jest dopiero w czasie wychowywania,
    a nie po zakończonym procesie. Więc nie wmawiaj jej, że to ona miała
    wychować dziecko tak, żeby było odporne na wszystkie wyłudzenia.

    --
    Tristan

  • 19. Data: 2008-07-25 20:26:13
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 25 Jul 2008 22:13:38 +0200, Tristan napisał(a):

    > Wg mnie powinni i to chamstwo, co zrobili, ale oczywiście Ty zostałaś
    > wyrodną matką w oczach grupowiczów, bo w końcu drapieżny kapitalizm über
    > alles itepe...

    To jest grupa o prawie, a nie o pitoleniu na temat tego co kto powinien w
    Twoim odczuciu!

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 20. Data: 2008-07-25 20:33:06
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 25 lipiec 2008 22:26
    (autor scream
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h...@4...net>):

    > To jest grupa o prawie, a nie o pitoleniu na temat tego co kto powinien w
    > Twoim odczuciu!

    A o pitoleniu jaka to ona wyrodna matka tak?

    --
    Tristan