  • Data: 2008-07-25 14:00:10
    Temat: mam taki dylemat...
    Od: "Beata" <b...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    Wysłaliśmy 10-letnie dziecko na obóz, na którym miał być m.in. paintball. W
    opisie imprezy było zastrzeżenie, że nie wolno mieć własnych kulek. Wczoraj
    dostaliśmy telefon od dziecka, aby mu przesłać dodakowe pieniądze, bo te
    które miał (200) wszystkie wydał na kulki, oprócz tego pożyczył od któregoś
    z wychowwców 25 zł. Mam dziwne wrażenie, że zostaliśmy zrobieni w lekkiego
    balona, nie wyrazilibyśmy zgody na wydanie całej kwoty na dodatkowe kulki, a
    tym bardziej na zadłużanie się dziecka. Czy organizatorzy nie powinni w
    sposób wyraźny poinformować rodziców, że istnieje opcja dokupienia
    dodakowych kulek przez dzieci?
    dziękuję.
    B.