  • Data: 2008-07-25 15:28:03
    Temat: Re: mam taki dylemat...
    Od: "Beata" <b...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:g6cqic$kp6$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Beata" <b...@d...com> napisał w wiadomości
    > nie mam więcej pytań...

    Nie widzisz różnicy pomiędzy właścicielem tego psa, a organizatorami obozu,
    którym zapłaciliśmy nie tylko za pobyt, program, ale tez opiekę? Czy
    uczciwość wobec dziecka nie mieści się w tym pakiecie? Dziecko nie miało już
    ani na loda, picie, czy słodycze. Zabrali mu wszystko... no tak, to on
    podjął decyzję... nauka kosztuje, tylko wydaje mi się, że rodzice powinni
    być o czymś takim poinformowani.
    B.