  • 1. Data: 2004-11-06 22:28:34
    Temat: mam pomysł, ale...
    Od: "Miłosz" <m...@w...pl>

    Prowadzę stronę internetową. Chciałem zorganizować dość oryginalny
    konkurs-plebiscyt filmowy oparty na głosowaniu płatnymi SMSami. Moja strona
    ma jednak niską odwiedzalność i chciałem znaleźć silniejszego partnera
    (popularną stronę filmową z dużą odwiedzalnością), ktory pomoże mi przy
    realizacji moich pomysłow. Mam jednak kilka problemów:
    - jak to rozegrać, żeby płacić stosunkuowo nieduży podatek (rejestracja
    działalności nie wchodzi w rachubę, bo spodziewam się zysku ok 600 zł) i
    żeby partner mnie nie wpuścił w maliny (umowa? jaka?) zgarniając cały zysk
    - co zrobić, żeby nikt mi nie podkradł pomysłu (konkurs jest dość oryginalny
    i ma chwytliwą nazwę)
    pozdrawiam
    Miłosz