  • 1. Data: 2003-09-09 17:39:26
    Temat: majatek odrebny -jak udokumentować?
    Od: "Ewa Pawliszyn" <e...@k...pl>

    Witam Grupowiczów
    W 1981 rotrzymalam w formie darowizny od rodziców wraz z siostra dom (obie
    byłyśmy pannami),w 1983 r zawarlam zwiazek malżenski. W 1988 r w trakcie
    trwania malżeństwa sprzedalam z siostra dom i kupilam sobie za te
    pieniadze mieszkanie.Rozliczyłam sie z Izba Skarbowa (dom miał 7 lat
    zamieszkiwania). W czaie kupowania swojego mieszkania w Biurze Handlu
    Zagranicznego " LOCUM" otrzymałam tylko umowe sprzedaży i przydział lokalu z
    adnotacją że główny lokator zamelduje męża..W 1991 roku rozwiodłam się z
    mężęm,podział majatku nie byl przeprowadzony.Obecnie bez zgody mojego bylego
    meża nie moge sprzedac mieszkania gdyz spółdzielnia nie wyrazi mi zgody.Jak
    mam udowodnic że mieszkanie kupilam za pieniadze z odrebnego panieńskiego
    majatku- dom sprzedalam 08.09 1988 r a mieszkanie kupilam
    09,09.1988r(mojego meza nie było w Polsce ) wszedzie sa tylko moje podpisy
    bo jego pełnomocnictwo nie było potrzebne.Czy potrzebny jest podział majatku
    po 12 latach od rozwodu.
    Ewa Pawliszyn