  • Data: 2003-02-07 08:25:49
    Temat: majatek firmy
    Od: "Pablo" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie...

    Mam taki mały problemik, który Wy napewno w mig pomozecie mi
    rozwiazać... Pracuje w szkole wyższej w centrum nauki jezyków
    obcych... W pomieszczeniu w kturym urzęduję miałem 2 zestawy
    komputerowe (nazwę je I i II) zakupione w 2000 roku.... Zajmuje sie
    obróbka komputerową wideo, więc postanowiłem zmodernizować jeden z
    nich... W koncu jeden z tych komputerów co stał u mnie (I) przekazałem
    do sekretariatu, a w jego miejsce zakupiłem nowy.... Tyle tylko,
    że..... z tego co oddałem wymontowałem czytnik DVD i CD a w to miejsce
    wstawiłem CDRW - przyda się paniom do archiwizacji danych - z drugiego
    zestawu (II). Do nowozakupionego zestawu dołożyłem dysk z II, bo były
    tam dwa oraz kartę do obróbki wideo....
    Może to troszke zamotałem, ale chodzi o to, czy: mając u siebie na
    stanie te trzy zestawy komputerowe mogę dowolnie przekładać podzespoły
    (dyski, czytniki, karty..) czy nie.. Bo nasi informatycy strasza mnie,
    że jest to nielegalne, bo w ksiegowosci mają zapisaną całą
    konfiguracje sprzętu... itp...

    Prawda to czy nie..?

    Z góry dziękuję za odpowiedź...
    Pozdrawiam...