eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawolista obecności w pracy › lista obecności w pracy
  • Data: 2005-05-12 12:50:10
    Temat: lista obecności w pracy
    Od: "bzx " <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    witam..

    (nie za bardzo jestem w temacie zagadnien prawnych wiec z gory przepraszam za
    moje błędy)

    mam takie zagadnienie do rozpracowania: elektroniczna lista obecności w firmie.
    w tej chwili firma w ktorej pracuje ma klasyczną listę obecności, kazdy rano
    sie podpisuje i tak dalej. ale zdarzają sie sytuacje ze to rozwiązanie staje
    sie kłopotliwe dla działu administracji ktory ma generalnie i tak za duzo pracy.

    padł więc pomysl zeby stworzyc elektroniczna wersje takiej listy. problem w
    tym, zeby taka lista byla w rozumieniu prawnym byla rownoważna liscie
    podpisywanej dlugopisem (ot chociazby zeby sie PIP-a nie przyczepiła ;)

    i teraz pytanie: czy ma ktos doswiadczenie w implementacji takiego
    rozwiazania? chodzi mi o cos na ksztalt logowania sie w systemie
    "intranetowym" (czytnik kart + karty osobiste odpadają).

    z gory dziekuje i pozdrawiam

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1